Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/home/klient.dhosting.pl/whatnext/cdn.whatnext.pl/public_html/uploads) is not within the allowed path(s): (/home/klient.dhosting.pl/whatnext/betawn.dkonto.pl/:/home/klient.dhosting.pl/whatnext/.tmp/:/demonek/www/public/bledy.demonek.com/:/usr/local/lsws/share/autoindex:/usr/local/php/:/dev/urandom) in /home/klient.dhosting.pl/whatnext/betawn.dkonto.pl/public_html/web/wp/wp-includes/functions.php on line 1992
WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Rozrywka

Poziomy trudności w Ghost of Tsushima będą zrobione tak jak powinno to wyglądać

Co z poziomami trudności w Ghost of Tsushima? Będą, a do tego twórcy ich nie zepsuli.

Twórcom gier wideo zdarza się czasem zrobić mega-hit, ale zapomną o małym elemencie, który denerwuje wielu graczy. Jakiś przykład? Chyba nikt nie lubi jak scenek przerywnikowych, których nie można zatrzymać. A jeszcze gorzej jak przycisk odpowiadający za pauzowanie je pomija…

Czasem możemy też natknąć się na małą wpadkę związaną z poziomem trudności. Nie zawsze uda się odpowiednio zbalansować grę i potem gracz potrzebuje albo zmniejszyć na chwilę poziom trudności, aby przejść dalej lub wręcz przeciwnie – zwiększyć go, bo rozgrywka jest zbyt nudna na „easy”.

Czytaj też: Battle rap w Assassin’s Creed Valhalla – jak zwyzywać Thora?

Nie jest jednak dobrze, jeśli deweloperzy wymyślą sobie, że poziom trudności można ustawić tylko raz – na początku gry. I teraz albo zaczynamy od początku albo się męczymy. Na szczęście, Sucker Punch potwierdziło, że u nich poziomy trudności będą zrobione dobrze.

W Ghost of Tsushima w dowolnym momencie będziemy mogli zmienić trudność naszej rozgrywki. Twórcy zapewniają, że starali się odpowiednio zbalansować tytuł, tak by raz wybrany poziom dawał frajdę przez całą grę, ale jeśli ktoś będzie chciał zmiany – nic nie stoi mu na przeszkodzie.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News