Warning: realpath(): open_basedir restriction in effect. File(/home/klient.dhosting.pl/whatnext/cdn.whatnext.pl/public_html/uploads) is not within the allowed path(s): (/home/klient.dhosting.pl/whatnext/betawn.dkonto.pl/:/home/klient.dhosting.pl/whatnext/.tmp/:/demonek/www/public/bledy.demonek.com/:/usr/local/lsws/share/autoindex:/usr/local/php/:/dev/urandom) in /home/klient.dhosting.pl/whatnext/betawn.dkonto.pl/public_html/web/wp/wp-includes/functions.php on line 1992
WRÓĆ DO STRONY
GŁÓWNEJ
Moto

Flying Spur jako hybryda plug-in w planach Bentleya?

Bentley niedawno wyprodukował ostatni egzemplarz Mulsanne i rozpoczął nowy rozdział w swojej historii, umieszczając model Flying Spur na samym szczycie, ale prawdopodobnie to kwestia czasu, jak wygryzie go Flying Spur Speed.

Bentley z pewnością doskonale wie, że ludzie kupujący modele pokroju Flying Spur zawsze chętnie wydadzą więcej na wersję o jeszcze wyższej wydajności. Tym będzie właśnie nieogłoszony Bentley Flying Spur Speed, którego prawdopodobnie dostrzeżono właśnie w testach.

Na podkręconą wersję Flying Spur wskazują przede wszystkim cztery wydechy Akrapovic, a jej wydanie hybrydowe typu plug-in zdradza klapka zasłaniająca gniazdo ładowania na tylnym błotniku po stronie kierowcy. Wygląda wprawdzie, jak wlew paliwa, ale to tylko ułuda – ten znajduje się z drugiej strony.

Jeśli rzeczywiście patrzymy na prototyp modelu Flying Spur Speed, możemy być pewni, że Bentley zaadaptował w nim hybrydowy układ napędowy plug-in z Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Obie firmy współpracują ze sobą, a dodatek opracowanej przez Porsche technologii sprawiłby, że 6-litrowy silnik W12 zyskałby więcej mocy i znacznie więcej momentu obrotowego.

Czytaj też: Lamborghini Sian w nowej odsłonie! Równie rzadki, co drogi i wydajny

Jednak należy pamiętać, że powyższy model może być po prostu „zwykłą” hybrydą plug-in modelu Flying Spur, a nie hybrydą w wydaniu Speed. Tak czy inaczej, jedno jest pewne – Bentley nie poprzestanie tylko na jednym wydaniu nowego flagowca pod kątem układu napędowego.

Dla przypomnienia, Flying Spur napędza podwójnie turbodoładowana jednostka W12 o pojemności 6,0 litra, która wytwarza 626 koni mechanicznych i 900 Nm momentu obrotowego.

Bentley wspomina, że pozwala to modelowi osiągnąć prędkość 100 km/h w zaledwie trzy sekundy i osiągnąć wstrząsającą prędkość maksymalną rzędu 333 km/h. To imponujące, jak na ważące 2435 kg cacko.

Chcesz być na bieżąco z WhatNext? Śledź nas w Google News